zondag 19 februari 2012

Pareltjes van de kringloop...

Terwijl de carnavalsgekte om mij heen volop is losgebarsten, heb ik gisteren de rust van de kringloop opgezocht... 
Dit keer met een heel speciaal doel: oud serviesgoed! 

Jaah, precies, van die oude gebloemde omakopjes, gezellige bordjes en van die 'foute' jaren '70 mokken.

Met een mand vol pareltjes ging ik heel tevreden weer naar huis. 

En dit zat er in mijn mandje:


En dit:


Tante Pollewopje, ikke dus, is erg in haar nopjes met al dit moois. 

En nu knutselen maar... 

Het resultaat zien jullie binnenkort.

Tot snel weer, 

2 opmerkingen:

  1. Hee, ik kwam daar nog wel meneer pollewop en dat kleine pollewopke tegen (wat een mooi roodkapje!)
    Runs in the family denk ik, ik had ook weer een super mooi bordje gevonden :)

    Groetjes, Martje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey meid ... ik heb een award voor je op mijn blog :o) 2 zelfs lol
    http://mamamodus.blogspot.com/2012/02/dum-dum-club-en-awards.html
    ga maar eens kijken

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie