woensdag 18 januari 2012

Verslaafd aan de kringloop...

Nog maar net begonnen en nu al 11 followers. Oké toegegeven, eigenlijk 10 want die ene met die kersenbloesem dat ben ik zelf...
Hoe dan ook, ik voel me vereerd! Bedankt allemaal!

Nou heb ik van één van jullie al een figuurlijke schop onder mijn kont gekregen om zo snel mogelijk nog veel meer berichtjes te plaatsen. Dus MC hier is er weer eentje, hoop dat je 'm leuk vindt!

Heb ik jullie al verteld dat ik verslaafd ben aan de kringloopwinkel? Niet dat ik nou zo verslavingsgevoelig ben, maar de kringloop is toch wel iets waartegen ik weinig weerstand kan bieden. Resultaat is dat mijn huis telkens iets voller komt te staan...todat ik het op mijn heupen krijg en ik drastisch ga opruimen, waardoor de kringloop weer gevuld wordt met mijn oude meuk. Maar dat even terzijde...

Op woensdag ga ik dus geregeld met kleine pollewop ingepakt op de fiets naar de kringloop bij ons in het dorp. Het is nog zo'n echte gezellige, in een loods en lekker alles door elkaar. Hoe rommeliger, hoe beter wat mij betreft. Met haar iets meer dan anderhalve jaar snuffelt ook kleine pollewop al driftig mee.

Onze buit van vorige week bestond uit een paar blokkenpuzzels en prentenboeken. Nou zagen die blokkenpuzzels er eerlijk gezegd niet meer zo mooi uit, dus dit was een mooi recycleproject voor tante Pollewopje. Met een paar vrolijke stofjes geef je zo'n oude blokkenpuzzel weer een nieuw leven voor urenlang speelplezier.

Zie hieronder het resultaat:


PDF blokjespuzzel

Ben je geïnspireerd? Pak de fiets en hup hup, naar de kringloop...

HIER vind je de uitleg van tante Pollewopje om zelf zo'n originele blokjespuzzel te maken.

Mocht je nou zelf niet zoveel zin hebben om het te maken, je kunt er ook altijd een bestellen bij tante Pollewopje, mail dan even naar info@tantepollewopje.nl.

Tot gauw weer,

Liefs van Tante Pollewopje


P.s.: mocht je fouten ontdekken in de tutorial, laat het me dan even weten via een reactie. Bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie